2017. október 31., kedd

„Halloween-i" Felnőtt Tartalom Book Tag

Hello Halloween🎃,
Hello Mindenki! :)

A minap találtam rá Dorka, az Anya olvas blog bloggerinája által kitöltött Felnőtt Tartalom - Book Tagre.
Nagyon megtetszett, ugyanis a Halloween-hez is kapcsolódik, hiszen gondoljunk csak bele; a következőkben a rettegés, a megrázkódtatások, a nyomasztó érzések, és az abszurditás jegyében ajánlok könyveket.
Ezzel egy újabb részét avathatom a Halloweenre Hangolódva ünnepi bejegyzés-sorozatomnak. :)

Íme a Halloweenre Hangolódva 4. része, egy Book Tag keretein belül. Tartsatok velem! ;)



A történet második része.
1. Melyik volt a legfelkavaróbb könyv, amit olvastál?
A legfelkavaróbb könyves élményem talán C. J. Roberts: Fogoly a sötétben című könyve. A történet egy szegény közegben élő lány elrablásáról szól, akit egy élvezeti célból tartott rabszolgának 'nevelnek'. A sztoriban előkerül a maffia is, és az erőszak sem mellőzött. Tehát nagyon sok benne a durvaság, és a megrázó jelenet. Az biztos, hogy ez a könyv felkavarja a lelki békénket!



2. Melyik könyvben találkoztál olyan jelenettel, hogy olvasata után legszívesebben felkötötted volna magad?
Michelle Hodkin: Mara Dyer eszmélése olyan érzéseket váltott ki belőlem, hogy mentem megkérdeztem: „- Hol a kötél?"
Annyira nem tetszett, olyannyira tépte az idegeimet, hogy teljesen kiakadtam. A cselekményszálak kuszán jönnek egymás után, nem tudtam azonosulni a főszereplő érzéseivel/gondolataival. Ezért annyira kiakasztott ez a történet, hogy legszívesebben véget vetettem volna az életemnek.


3. Melyik fantasy könyvnek találtad legbetegebbnek a világát?
Nem kimondottan fantasy, de annak is vélhető: April Genevieve Tucholke: Wink Poppy Midnight című regénye nálam kicsit kiverte a biztosítékot. Szerintem nagyon beteg a világa, már csak azért is, mert a benne szereplő gyerekek 17 éves koruk ellenére 13-14 éveseknek tűnnek, és mégis marhaságokat csinálnak.
A két lány, Wink és Poppy tán a legbetegebb az egész történetben: a viselkedésük abszurd és követhetetlen, ezért az egész világa egy hatalmas kuszaság. A hangulata nyomasztó, a karakterei bugyuták, a cselekménye pedig eszement. Sajnálom, hogy nekem nem tetszett ez a történet. Ha bővebb véleményt olvasnál, katt a linkre: https://lapok-koze-rejtozve.blogspot.hu/2017/03/april-genevieve-tucholke-wink-poppy.html


4. Melyik általad ismert szereplő szenvedett a legtöbbet fizikailag és hogyan?
Kevés ilyen könyvet olvastam, ezért nehéz volt a döntés. Lisa De Jong: Amikor esik... című könyvét választottam, amiről már többször hangoztattam, hogy fantasztikus történet. Asher rengeteg fizikai és lelki fájdalmat él át, ami mélyen megérinti az Olvasót.
Túl sokat nem mondanék róla, csupán ennyit: mindenkinek ajánlom! Megéri a sok szenvedés és fájdalom.. gyönyörű történet. :)


5. Melyik általad ismert szereplőnek zúzták péppé az elméjét és hogyan?
Ez sem volt könnyű választás.. talán egyetlen olyan kötetet tudok kiemelni, amiben a főszereplő amnéziás és gondokkal küzd: Katie McGarry: Feszülő húr.
Echo élete nem könnyű: egyik napról a másikra kirekesztik a közösségből, és nem tudja, mik azok a sebhelyek a kezén, na meg, hogy miért nem emlékszik a történtekre. Egy megrázó, de felpezsdítő romantikus történet titkokkal, fájdalommal, és a válaszok keresésével. A lány elméje nem a cselekmény fő szála, de lényeges eleme a sztorinak. Nagyon szerettem ezt a könyvet az összes sötét pillanatával, a szerelmes monológjaival és a rengeteg megfejtetlen titkával.


6. Melyik könyvet ajánlanád az ellenségednek pszichológiai hadviselési manőverként?
Azt a könyvet választottam, ami terjedelmében elég rövid, témáját tekintve nem egy boldog sztori, és én végigszenvedtem az olvasását. A könyv nem más, mint: Eva Kavian: Nem akartam vele élni.
Az alap koncepciója tetszett; a gyászt mutatja be egy kisregényen keresztül. Ami viszont nem tetszett, az a vontatottsága, és a túlrészletezése. Nem adta át az érzéseket, nem tudtam azonosulni a karakterek érzéseivel, gondolataival.
Ha rosszat akarnék valakinek, odaadnám neki ezt a könyvet, hogy olvassa el egy délután alkalmával. Olvasson a gyászról, ami ebben a könyvben kusza körítéssel van tálalva, mindenféle gondolattal megspékelve. A végére tán még sírva is fakad a szörnyű könyves élménytől, vagy épp a megkönnyebbüléstől - végre vége van. :D
Az előző három kép forrása a We Heart It.


7. Melyik az a szereplő, akivel mintsem hogy találkozzál, inkább egy kiéhezett tengerimalacokkal teli verembe vetnéd magad?
Rengeteg negatív karakterrel, természetfeletti veszedelmes lénnyel találkoztam már az olvasásaim során. De egy olyan faj létezik, amivel semmi szín alatt nem találkoznék: az utálatos emberekkel. Becca Fitzpatrick: Black Ice - Tükörjég című regényében van egy gyilkos (hogy ki az, nem árulom el), akivel semmi szín alatt nem találkoznék, megmondom miért: maga a szereplő személye sunyi és kétszínű. Emellett briliáns megalkotása egy hidegvérű gyilkosnak, aki jól rejtőzködik és még akár kedvesnek is tűnik. Inkább a kiéhezett tengerimalacok, köszönöm. :D
Ha felkeltette az érdeklődésedet a könyv, ITT olvashatsz róla bővebben. :)


Remélem tetszett ez a tag. :)
Ha van hozzá kedvetek, töltsétek ki Ti is, és osszátok meg velem válaszaitokat hozzászólásban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése